PROSÍM NEZADAVAJTE UŽ DOTAZY DO FÓRA NA WEBSITEX5.BLU­EFORUM.CZ

POUŽITE NOVÉ FÓRUM NA WWW.WEBSITEX5­.SK/FORUM

Toto je upravená offline kópia zrušeného fóra z websitex5.blueforum.cz s obsahom ku 9.11.2016. Offline kópia nie je editovateľná , je bez možnosti vyhľadávania , registrácie a prihlásenia užívateľa.

Nastavenia košíka

Roman

Roman

Borec

Příspěvků: 15

#1 5. 5. 2014 09:26

Pri zadávaní nastavení košíka (pridanie políčok na vyplnenie objednávky, spôsobu dopravy), program vždy spadne a ukončí s chybou. ?! Viete niekto poradiť?

Petr Falek

Petr Falek

Veterán

Příspěvků: 68

#2 14. 5. 2014 11:33

[1] Zdravím. Má verzi WebSite-X5-Evolution-10.1.6.50 a objednávky přes košík mi fungují dobře. Nic nepadá, ale dělám se WS teprve 10 dní. Tedy neporadím, ale pozitivní informace snad k něčemu bude. Reinstalace? S pozdravem, Petr

Roman

Roman

Borec

Příspěvků: 15

#3 14. 5. 2014 14:09

Skusil som reinstalovat a robi to to iste. neviem si rady. Proste aj pri obycajnom zmazani polozky v shope a pri nasledom ulozeni program spadne :-(

Ladislav Jurdik

Ladislav Jurdik

Veterán

Příspěvků: 272

#4 14. 5. 2014 18:34

[3] Aký windows máte? 32 64 ?

Admin WebSiteX5
Petr Falek

Petr Falek

Veterán

Příspěvků: 68

#5 15. 5. 2014 11:47

[3] Reinstalace musí být důkladná. Používám free sw Revo-Uninstaller. Spouštím třetí, přednastavenou sílu odinstalace. Několikrát se mi stalo, že to u jiných programů pomohlo a podobnou zkušenost mám od jiných. Program si dělá automaticky od obnovení, použije vlastní odinstalátor WS a pak ještě čistí vše v registrech i na disku. Předpokládá se pečlivá záloha dat z WS.
U mne už druhý večer po sobě (po celodenní práci), WS nespadne, ale zatuhne … při ukládání dat. Udělá se cca 95% a tak to zůstane. Musím ho ukončit přes Ctrl+Alt+Del. Ale zatím mi nikdy nespadl. Píšeš, že spadne a ohlásí chybu? Tu hlášku bych zaznamenal (přes Alt+PrtScr, nebo pomocí Výstřižků) a informaci poslal na fórum výrobce.
A od včerejší noci je k dispozici WebSite X5 10.1.8.52, která opravuje drobné chyby, jak se píše. Tak třeba to pomůže (ale já nevím jak to je s takovým Updatem – jestli je v něm také už rovnou čeština a slovenština).

Roman

Roman

Borec

Příspěvků: 15

#6 15. 5. 2014 13:32

teraz som kupil a nainstaloval verziu 10 Professional, importol som projekt a … robí to úplne to isté. Jednoducho, ak začnem čokoľvek editovať v položke košík (mazať položky, alebo pridávať políčka k objednávke) spadne to rovnako.
Informáciu som poslal, pretoze priamo pri chybovej hlaske sa zadava mail. Bez odozvy.
Windows je 8.1 Pro 64 bit.

Ladislav Jurdik

Ladislav Jurdik

Veterán

Příspěvků: 272

#7 15. 5. 2014 15:40

[6] V tomto prípade sa obráťte priamo na výrobcu programu.
Prihláste sa do http://answers.websitex5.com/

Hneď po prihlásení budete mať na úvodnej stránke:

  • Publish your Question, Idea or Praise – Publikovať Vašu otázku, nápad alebo chválu

Kliknite tam a nahláste problém.

Admin WebSiteX5

.

RSS kanál tohoto tématu